خورشید پنهان ...

امام زمان آمدنی نیست ، بلکه آوردنی است.

خورشید پنهان ...

امام زمان آمدنی نیست ، بلکه آوردنی است.

به یاد تو



از اینکه جمعه جمعه ها تو را هوار میزنم

به یاد تو تمام هفته را کنار میزنم


 

تو حس مبهمی که در دلم زبانه میکشی

و من به باغ مرده دلم بهار میزنم

 

به شرط اینکه روی تو دوباره جلوه گر شود

همیشه با نقاب ابرها قمار میزنم

 

من از خجالت تو در تمام جمعه های سال

همین که جمعه میشود دم از فرار میزنم

 

برا اینکه چشم تو به من نیفتد از گناه

به لوح خاطرات خود نقاب تار میزنم

 

لیاقت تو را ندارم و غزل غزل تو را

کنار غربت خودم به یاد گار میزنم

 

برای اینکه هیچ کس تو را نگیرد از دلم

به دور قلب بی نشانه ام حصار میزنم

 

همیشه در نگاه مرده ام زبانه میکشی

و من میان بغض ها تو را هوار میزنم

 

ببین که دل شکسته تر از آسمان ابری ام

ولی دم از امید و عشق و انتظار میزنم
نظرات 1 + ارسال نظر
بارونی جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.baroni3.blogfa.com

عمریست که از حضور او جا ماندیم
در غـربت سـرد خویش تنها ماندیم
او مـنتظرست تـا کــه مـا بـرگـردیم
مایـیـم کـه در غیبت کـبری مـاندیم

سلام آره یادمه موفق باشین



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد